söndag 22 juni 2014

Sunday ~ Du om någon borde veta

Haft tidernas lugnaste midsommarhelg. Igår efter jobb parkerade jag mig i soffan, gjorde en sjukt god kycklingsallad och gick ut på en Pw på åtta kilometrar. Imorse trodde jag att jag försovit mig så tjugo över fem kastade jag på mig kläderna och sprang till bussen som skulle gå halv, för att inse att jag inte alls var sen. Fick en hel timma på mig att göra mig iordning, måla på ansiktet och äta frukost. snacka om vardagslyx, hehe.
Har fullspäckad vecka som kommer nu. Imorrn är jag ledig och ska hänga med Cesar. Är det bra väder tänker jag att vi ska åka och köpa glass. Såklart. Vad annars liksom. På tisdag jobbar jag till fyra, sen ska vi grilla. Jag och mitt par alltså. till helgen är jag iaf ledig ordentligt och hoppas på sol så man kan pressa fram lite mera färg. Går lite segt på den fronten. Annars så flyter det mesta på rätt bra ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar