fredag 20 juni 2014

Friday ~ with my new key

Vart ledig två dagar nu. Hunnit sola, gymma och ta lite Pw's, haft Hilda här på frukost båda dagarna, fyndat lite i stan och vart med i en utvecklingsstudie, storhandlat och gjort sånt där kul ni vet.
Jag jobbar hela midsommarhelgen och börjar med ett kvällspass idag. Tog väldans lång sovmorgon och så är jag mitt i ett nässpraysavvänjande. Helt sjukt. Min perkulator har fått glapp i kontakten så jag måste köpa mig en ny sladd. Sjukt irriterande då man känner att det skulle sitta riktigt fint med en stor kopp kaffe.
Har köpt mig en väldans snygg jeansväst från Mango's rea och ett par toksnygga sandaletter. De skriker Jessica om dom. in looove.
i förrgår körde jag ett armpass och igår blev det ben, rumpa och mage. Det känns idag kan man säga. Väldans skönt att äntligen få komma igång igen.
"ja ba freaka!"
5342

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar