söndag 25 maj 2014

Sunday ~ run away from it baby, run away from me

idag har jag jobbat långpass på jobb och är helt slut. ingen ventilation och tunga lyft. inte så bra kombo. hoppade in i duschen så fort jag kom innanför dörrn. sen har jag skypedejtat med Hildis.
imorrn har jag min lediga dag. känns välförtjänt! om det är soligt ligger jag ute och pressar. annars så skulle jag behöva åka in till stan. bl.a för att kolla om det finns nått man kan göra åt mina skor. har kommit fram till att det är dom nya skorna och inte sulorna som är problemet den här gången. eye remover måste införskaffas och så tänkte jag kolla på lite sommar kläder. jajjemen! städa måste jag också, men det hör inte hit!
style, stylish, fashion, clothes, bag, girly, shoes, pink festival | via Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar