måndag 26 maj 2014

Monday ~ vi tar oss ner till parken och leker pirater

Somnade om efter klockan ringt. det fick man ju faktiskt idag. hade skypedate med hilda under frukosten och senare på eftermiddagen åkte jag ner till stan en sväng. hittade inte några virkade shorts som jag vart ute efter. skor orkade jag aldrig kolla på. hade nått svältgränsen då jag satt mig i bussen påväg hem. Hittade lite annat i alla fall. bland annat ett par blåa pilotglasögon, favoritparfymen med rabattkupong, sportbh, ett par beigea byxor och en guldig ögonskugga från MAC.
städat har jag gjort också. veckan är fullproppad med saker. imorrn jobbar jag kväll och före det ska jag in till stan för att be dom fixa skorna, på onsdag har vi avslutning med partylifen, torsdag kommer killarna och stannar till söndag. och så ska vi hinna med stan och kalas också.
Ella | via Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar