tisdag 8 juli 2014

Tuesday ~ when i was at my worst i was at my knees for you

Inatt vaknade jag av världens smäll. Lät som jag hade åskan i rummet. Tor var inte nådig och jag drog en överlevnadsbön med hjärtat dunkande utanför kroppen. Lite åska är mysigt och jag är egentligen inte alls rädd, men det där va inte kul alltså! imorse tog jag en liten sovis, duschade, hade "helgfrulle" och telefondejt med fina Hilda. Sen drog jag på mig min nya långklänning och åkte in till stan. Köpte presenter till Noah och sen tog jag vagnen till mormor och morfar där det serverades lunch. Sen åkte vi till husvagnen och hann abra sätta oss ner i tältet så kom väääärsta regnskuren. Den åskade och hade sig och vi hörde inte vad den andre sa. Det hela drog förbi och vi kunde grilla hamburgare och äta tårta ute. Gick ner till havet och kände på vattnet som faktiskt var väldigt skönt om man bara fick vänja sig lite. Summa summarum så har jag haft en väldigt mysig ledig dag!
Be who you are | via Tumblr Lavender Hair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar