söndag 29 juni 2014

Sunday ~ you teach me how to be like somebody else

Har haft en lugn helg. Hunnit träffa lite kompisar, vart två vändor på stan, fikat, tagit ordentlig sovmorgon och bara chillat. Kom in från en kvällspromme på fem km för en liten stund sen. Igår åt jag pizzamiddag med Joseph och idag har jag hängt med Frida hela dagen och sen följde jag med hem på korv med bröd. Vegetarisk korv till och med. Delicato!
Till veckan jobbar jag långvecka. Är bara ledig fredag och har långhelg. då får man unna sig en fotvård på tisdag förmiddag klockan tio, före sitt kvällspass. Vardagslyxen den bästa äro! Imorrn åker jag in till gymmet och kör ett pass eller också stannar jag hemma och springer istället. Och så börjar jag få lite smått kris att hitta snygga klackar att ha på bröllopet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar