fredag 6 juni 2014

Friday ~ you found yourself alone, like you found yourself so many times before.

Idag har jag vart iväg med en boende i stort sett hela dagen och då vi kom tillbaka så fick jag sluta tidigare eftersom jag inte kunnat ta någon rast. Då tycker man om sina kollegor lite mera. Tack vare det hann jag slänga i en maskin mycket tidigare och nu har jag kyckling på upptining. Kycklingsallad och stekt halloumi känns som ett bra sätt att fira denna röda dag på tycker jag.
Känns ju helt galet att jag åker hem på måndag, har liksom inte hunnit med där riktigt. Gött ska de bli och så ska fina Margit och jag ha pyjamasparty då hon ska sova här på söndag. För det har jag bestämt. Partymaggan, partyjerry i lilla partykojan. woopwoop!
Sunshine | via Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar